Продавець Техно -Біт розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
454 відгуків
вул.Балківська 97 офіс 330, Одеса, Україна
+380 (98) 695-12-61
ТЕХНО-БІТ
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаШАНОВНІ ПОКУПЦІ НАШ МАГАЗИН НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО ТОВАРИ ВАРТІСТЬ ЯКИХ МЕНШЕ 300 ГРН НАКЛАДНИМ ПЛАТЕЖЕМ. ТАК САМО МИ НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО ВАНТАЖ КЛІЄНТАМ ЯКІ МАЮТЬ НЕГАТИВНІ АБО СУПЕРЕЧЛИВІ ВІДГУКИ ВІД ІНШИХ МАГАЗИНІВ!
  • УкрпоштаШАНОВНІ ПОКУПЦІ НАШ МАГАЗИН НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО ТОВАРИ ВАРТІСТЬ ЯКИХ МЕНШЕ 600 ГРН НАКЛАДНИМ ПЛАТЕЖЕМ. ТАК САМО МИ НЕ ВІДПРАВЛЯЄМО ВАНТАЖ КЛІЄНТАМ ЯКІ МАЮТЬ НЕГАТИВНІ АБО СУПЕРЕЧЛИВІ ВІДГУКИ ВІД ІНШИХ МАГАЗИНІВ!

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаДІЄ НА ТОВАРИ ВАРТІСТЬ ЯКИХ ПЕРЕВИЩУЄ 300 ГРН!!! ДЕШЕВІ ТОВАРИ ВІДПРАВЛЯЄМО ПО ПЕРЕДОПЛАТІ.
  • Безготівковий розрахунок - карта Приват Банку 5168745018508587Оплата за номером картки: 5168-7450-1850-8587
  • На карту Монобанку 4441-1144-4290-5673Монобанк: 4441-1144-4290-5673
  • ПісляплатаДІЄ ТІЛЬКИ НА ТОВАРИ ВАРТІСТЬ ЯКИХ ПЕРЕВИЩУЄ СУМУ 300 ГРН Товари вартість яких менше 300 грн відправляються за передоплатою.

Гарантія:

В соответствии со ст.9 «Закона о защите прав потребителя» Покупатели нашего магазина имеют право “обменять или вернуть купленный у нас товар в течение первых 14 дней после покупки если товар не подходит по форме, габаритам, фасоном, цветом либо по другим причинам не может быть использован по назначению, при условии, что товар не был в употреблении, у покупки сохранен товарный вид, потребительские свойства, сохранены все аксессуары, документация, входящие в комплектацию товара, и не нарушена их упаковка, сохранены пломбы, Все условия гарантии действуют в рамках закона о защите прав потребителей и регулируются Законодательством Украины

Просим Вас обратить внимание что при получении груза в отделении перевозчика вы должны обязательно проверить груз на предмет соответствия товара и убедиться в том что на товаре нет повреждений!
В случае обнаружения повреждений вы обязательно должны связаться с нами, и написать притензию к компании перевозчику о возмещении ущерба если груз повреждён!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner